.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض شدید دبیر جشنواره فیلمهای صنعتی مازندران
دبیر دومین جشنواره فیلمهای صنعتی مازندران از ‌حضور نیافتن سازمانهای دولتی صنعتی در این جشنواره اظهار تاسف کرد.

به گزارش  شمال نیوز به نقل از مهر، مهدی قربانپور در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلمهای صنعتی مازندران در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران، اظهار داشت: جشنواره از سال 89 کار خود را در دانشگاه صنعتی شریف آغاز و یک جشنواره کاملا دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی امسال به صورت همزمان در 17 استان در حال برگزاری است، تصریح کرد:‌ پنج استان به عنوان استانهای ویژه معرفی شدند که مازندران هم یکی از استان‌های ویژه در برگزاری جشنواره است.

قربانپور با اشاره به اینکه افتتاحیه جشنواره در مازندران به صورت پرشور از نوشهر آغاز شد، ادامه داد:‌ ابتکاری که در مازندران اتفاق افتاد، ایجاد بخش رهاورد صنایع مازندران است.

دبیر دومین جشنواره فیلمهای صنعتی مازندران جهش، اهداف جشنواره را نشان دادن توانمندی‌های صنعتی استان عنوان کرد و بیان داشت:‌ سینما عاملی است برای ارتباط و دیده شدن تلاشی که در بخش صنعت صورت می‌گیرد.

وی افزود:‌حضور نیافتن سازمان‌های دولتی صنعتی در این جشنواره تاسفبار است.

قربانپور متذکر شد: بیش از دو ماه بوده  که نامه‌های متعددی به مدیران صنایع ارسال شده و درخواست داشتیم که به دلیل اینکه صنعت استان شرایط بدی را تجربه می‌کند در جشنواره حضور داشته باشند اما نتوانستیم صنایع را متقاعد کنیم که حضور پررنگی در جشنواره داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شاید مدیران صنعتی درگیر حاشیه بوده و فکر می‌کنند جشنواره فیلم صنعتی، نیاز صنعت استان نیست، تصریح کرد:‌ وقتی صنعت در شرایط بدی به سر می‌برد مدیران صنایع باید شرایط مفرحی را برای صنعت ایجاد کنند.

قربانپور با بیان اینکه صنایع به این فضا نیاز دارند، افزود:‌خوشحال هستیم که به واسطه همت پرشور و حضور و تلاش جمعی از هنرمندان خوب استان، جشنواره آغاز شد اما ای کاش جشنواره مورد حمایت بیشتری قرار می‌ گرفت.

وی ادامه داد:‌خوشحال هستیم که از بخش دولتی فقط یک خودرو برای برگزاری جشنواره در اختیار ما قرار دادند و امیدوارم مرا ببخشید که این اندازه صریح در مراسم اختتامیه صحبت می‌کنم.

قربانپور با اشاره به اینکه استاندار مازندران به هشت دستگاه صنعتی و فرهنگی دستور داد تا در برگزاری جشنواره سهیم باشند، گفت:‌ شش روز قبل از برگزاری جشنواره، جلسه‌ای در استانداری تشکیل که نتیجه آن یک دستگاه خودرو بود.

وی با بیان اینکه در دوره‌های بعدی جشنواره حضور نخواهیم یافت، اضافه کرد:‌ امیدوارم جشنواره در سالهای بعد به درستی برگزار شده و این تلاش به اتفاقی مثبت تبدیل شود تا صنایع استان از این فضا بهره بگیرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 ارديبهشت 1391
]قای قربانپور خدا قوت و خسته نباشی....اما مگه سه روز پخش فیلم در سه تا سالن چقدر هزینه می بره که اینهمه بزرگش کردی؟ با میلونها تومن پولی که از بخشهای دولتی و خصوصی گرفتی و موقعیت های کاری نظیر برگزاری جشنواره عکس در بند امیر آباد در مهرماه 91 و بستن قرارداد با یک شرکت خصوصی برای تولید فیلم به کارگردانی خودت ایجاد کردی، برات کافیه دیگه.
همین اداره کل ارشاد مازندران جشنواره بین المللی فیلم فجر رو با کمترین هزینه ممکن برگزار کرد و اینهمه تماشاچی داشت.
در ضمن اتفاقات ناخوشایندی که شما برای جشنواره فیلم کوتاه وارش بوجود آوردی هرگز از ذهن هنرمندان و هنردوستان مازندرانی پاک نخواهد شد.
محمودی 29 ارديبهشت 1391
آقای قربان پور دم شما گرم .بسیار خوب برگزار کردید .حرکتی ماندگار و بی بدیل به واسطه جشنواره در استان شکل گرفت به این حرفهای احمقانه گوش نکنید و با جدیت به کار خود ادامه دهید .همه می دانند که وارش یک یادگار بزرگ از شماست و همه می دانند چقدر تلاش برای ان صورت گرفت و8 سال است که هیچ کسی نتوانسته جشنواره وارشی که شما برگزار کرده اید را تکرار کند .
ولی الهی.استاد دانشگاه 29 ارديبهشت 1391
آنقدر خوب برگزار شد که قابل توصیف نیست.عده ای باید روش برگزار کردن یک جشنواره را از این گروه جوان یاد بگیرند
ولی پور .دانشگاره آزاد 29 ارديبهشت 1391
من ایستاده تشویق می کنم .دست مریزاد فوق العاده بود دوستان گرانقدر برگزار کننده جشنواره .
نا شناس 29 ارديبهشت 1391
حیف صنعت و دانشگاه بیشتر می تونست از این جشنواره بهره مند بشه .اون هایی که نبودن سرشون کلاه رفت .
kojori 29 ارديبهشت 1391
آقای شمال نیوز لطفا کامنت های که تهمت زده شده رو از روی سایت بردارید و مطمئن باشید حق شکایت برای برگزار کنندگان جشنواره محفوظه .
قویدل.بابل 29 ارديبهشت 1391
تا اونجا که همه می دونن ارشاد تو این 8 سال دولت مبارک .به غیر از این که کارهای غیر فرهنگی کرده کسی چیز دیگه ای ازش سراغ نداره .وارش اتفاقا بدون قربان پور نابود شد .واقعا چه جوری روتون می شه اون همه تلاش رو نادیده بگیرید .خمهم اینه که خدا پشت این مرد ایستاده .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.